fredag 2. mars 2012

Vert på Ølen Møbler i dag!

Etter å ha vert inne med sykt barn i 1 uke, kjente jeg at jeg måååtte finne på noe, så jeg og naboen tok oss en road trip til Ølen møbler som vi har hørt så mye fint om.... og gjett om vi likte det vi reiste for... første som slår i mot deg er en stabel med hææærlige sink fargede tolix stoler (på ønskelisten...? JA)... rundt oss ser vi masse rustikt interiør, fine intustrilamper, røffe puter... hærlige hyller fylte med nydelig nips. Hadde jeg bare vert litt rikere!!! men jeg klarte da å shoppe med  meg noe... :) kjempe fornøyd, og vi skal tilbake!! bare venter på at de skal få inn den svart og hvit stripete mugga fra tine k, den har jeg lyst på! og kjøkkenhåndklene fra by:nord.

 Dagens handel...

 Hærlige treknagger fra "ferm"... fine?? jeg elsker jo naturelementer å sliter allslags inn i hus, så disse måtte jeg jo bare ha! Love them!

 Disse skal få plass på vitrineskapet i stua, sammen med en del svarte knotter.

 Mine første TineK produkter! lekker skål!

Det var denne skålen jeg reiste for, sto høyt på ønskelisten, skal ha meg en litt større og :) men de var desverre tomme. :(

 Litt "washi" tape... seff den m hjort på. Jeg har en enkel plan! ;)

Kjempe fornøyd med dagens handel... :) og gleder meg allerede til neste tur! 
Fikk eit tips om at hun som driver Ølen Møbler har blogg og, så, jeg søkte henne opp, og der var d mye fint! :) 

Ha en fin kveld alle sammen!! :)

-Klems Diana-

18 kommentarer:

  1. Ska sei du har fått handla :)
    Super start på ei nydelig helg!

    SvarSlett
  2. Så mye fint :))

    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem fra Renate

    SvarSlett
  3. LOVE Ølen møbel!!!
    Fine ting, har fleire av de sjøl;-)
    klem

    SvarSlett
  4. Elsker Ølen møbler jeg og!!!!:-) skulle vært rikere!! Masse fint du fikk handla deg da:-)

    SvarSlett
  5. Oioi, der må eg visst ha meg ein tur ser eg :) masse fint du hadde kjøpt! Glede meg te å sjå tinga "monterte" :) Go helg :))

    SvarSlett
    Svar
    1. du?? sei frå, så e eg lett med! ;)

      Slett
  6. Så mye fint!! Syns særlig den siste bollen din var superfin! :D
    Ønsker deg en knall helg :)

    SvarSlett
  7. ...ja, det skal ikke stå på ønskene:_) .Utrolig fine ting du kjøpte!! OG du, tusen takk for veldig ksoelig kommentar på blogge min!
    Klem♥

    SvarSlett
  8. ...å,kjære for noen fine skrivefeil:-)

    SvarSlett
  9. Og eg er SÅ GLAD for at du fann vegen inn til min blogg, slik eg fann inn til din :)
    Kjempe flott blogg!!!
    Likte så godt bordet ditt i innlegget under her..

    God fredagskveld ♥

    Helsing frå AStrid

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så trivelig kommentar du la i gjen på bloggen min, tusen takk!

    Ser ut som om du har fått gjort en "go`handel" i dag:-) Alltid trivelig det <3
    Gleder meg til å se gjennom bloggen din!
    Ha en flott kveld videre!
    Klem Nina

    SvarSlett
  11. Kjempefin blogg du har. Mest av alt elsker jeg at du oppdaterer hver dag, så jeg er inne hver kveld på blogg runden min;) Jeg ELSKER Tine K produktene, blir så glad av å se de. Jeg har enda ikke tatt meg råd til å kjøpe noe fra serien, men det blir nok litt handling på neste lønn tenker jeg. Liker så godt koppene og skålene. Du vet sikkert om denne siden, men jeg bruker å handle en del hos www.hviit.no Damen som driver butikken har også en blogg: http://hviit.blogspot.com/ De har Tine K produkter og mye fint. Nummer en nå på listen min er Kahler omaggio vase. OMG, finere tulipan (eller lignende) vase vet jeg ikke om;) hehe, ble litt revet med her.. Uansett, ha en fin helg til deg og din familie!

    SvarSlett
    Svar
    1. så kjekt med så koselig kommentar!! *lykke* koselig at du er innom meg hver kveld, og at jeg ikke svikter! skal prøve å fortsette sånn... ler...
      Skal sjekke ut denne hviit, ser mye reklame fra de rundtom ja! :) takk for tips!
      Den omaggio vasen har naboen min, hun eeelsker den, hennes store stolthet! :) hehe... blir man hekta så blir man hekta!

      God helg!

      Slett
  12. Holy melony!! Så herlige ting!!
    Misunnelsen kan sikkert kjennes helt fra her jeg sitter?
    Tapen så RÅTØFF ut, og knottene var skjønne =)

    Gode tanker til deg.
    Ane

    SvarSlett
  13. Så morsomt med shopping altså - var så fine ting du hadde kjøpt :) Treknaggene var så kule :) Jeg skal ta meg en tur på bloggebesøk - takk for tipset :)

    Ønsker deg en herlig helg
    klem klem

    SvarSlett
  14. Heia Diana. Takk for besøk hos meg. Så fin blog du har. Legger meg til som følger.

    Så artig å finne en ny, kreativ blog. Det spisebordet ditt ble knallfint.

    Ha en fin kveld

    Klem Bente

    SvarSlett
  15. Grattis med nye ting:)
    Fiiine TineK, min favoritt!!
    Sammen med Ferm Living, og jammen fant du ikke noe fra de og:)
    Denne Ølen Møbel har jeg lest masse om, heldige dere som bor i nærheten ♥

    Ha en fin fin lørdag!!

    SvarSlett
  16. takk til alle sammen!! for koselige kommentarer! nå ble jeg glad!! :) og takk til alle dere nye følgere! gleder meg til å bli bedre "kjent" med dere!! :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)