søndag 6. januar 2013

på Ølen møbler i går....

bedre sent enn aldri?? har ønska meg en tolix i mange år... selv om det har kommet nye "it" stoler i ettertid, som eames og nå thonet... så er det liksom noe med tolixen :) 

Valget ble den svarte matte... 

 Var sønnen min på 4 år som mente at tripp trappen ble for barnslig, og han trengte en voksen stol... da jeg kom hjem med den sa han: Mamma, jeg er såååå fornøyd med stolen... stolen og er fornøyd! Hahaha... da lo jeg! :)

er så kjekt å dra til "ølen møbler" på shopping, for der har de ting de ikke har ellers... selv om det er 1.5 times tur, så er d verdt det :)

Dette tinek-serveringsfatet sto og på handlelista... knallfiiint... :) så det må stå fremme på pynt! :) kan ikke gjemme det bort i en skuff nei...



Og dette store fatet... liker! :)


seff, noen nye lysglass ble det og... 

prøvde ut kameraet mitt i dag...syns dette ble litt stilig :)

ha en fin søndag... vi skal ut å begynne i det nye utbygget vårt... må avrette gulv først....
 gleder meg til det står ferdig... skal ta noen underveis bilder til dere :)

-Klems Diana-




10 kommentarer:

  1. ÅÅÅ jeg elsker de selv, står på min ønskeliste i grå =D
    Så masse fint du har tatt bilder av....
    Jeg tror jeg har forelsket meg i fargen på kjøkkentet ditt...hehe
    Gleder meg til å se bilder av utbygget :)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Åhhhh, så stilig :-). Sei te Marcus at eg vil låna den når eg kjeme på besøk :-)

    SvarSlett
  3. Tolix blir da aldri feil, og er en klassiker som du kan ha resten av livet! Heldig du :-)
    Jeg drømmer om Ølen Møbler..men hvordan skal jeg liksom komme meg dit? Er ofte i Haugesund, er det langt å kjøre derfra..vet du det?
    Ha en fortsatt fin søndag =)

    SvarSlett
  4. Så nydelige ting du har kjøpt og tolix en var lekker i svart:)
    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Reine Mafia stolen jo ;) hehe

    SvarSlett
  6. Stor shopping jo :)
    Mange fine skattar du har kome heim med, og eg skjønne godt at Marcus blei fornøyd ;)

    SvarSlett
  7. Knallkul stol som passa perfekt på kjøkkenet ditt:). Stilig!

    SvarSlett
  8. Gratulerer :) Kjempetøffe stoler. Og fatet må jo bare stå fremme:)

    Klem

    SvarSlett
  9. WAW DIANE
    SÅ TØFFE TING
    MÅ INNRØMME JEG HAR IKKJE VERT DER ENDA
    SÅ JEG MÅ VELL SNART TA EN TUR!
    SÅ SPENNENDE
    MED NYBYGGET
    GLEDER MEG TIL Å SE!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)