torsdag 21. februar 2013

NIB-Ditt fineste morgenøyeblikk

De som har fulgt bloggen min en stund og de som kjenner meg godt, de vet med en gang hva mitt favoritt morgenøyeblikk er...
Pannekake-søndagene våre :)



15 desember 2007 fikk jeg og min kjære en trist beskjed, på sykehuset i Haugesund fikk vi beskjed om at jeg nok kunne få store problemer med å bli gravid. 

Vi ble selvfølgelig veldig lei oss og gikk hjem og tenkte at vi kanskje måtte finne alternative metoder og få barn på... og smøre oss med tolmodighet.....
.........................
men kun 9 mnd etter så ble lille Marcus født.... legene tok visst feil.... og 1 år etter fant lille Anton veien inn i magen min... og i oktober så kom lille Wilma.

Hver søndag, så dekker vi på bordet.
I begynnelsen, 3 tallerker....
Nå er det 4 tallerker på bordet...
snart... er det 5... 



Rart hvordan livet snur, endrer seg, og de små tingene... som å sitte sammen, hver søndag, rundt det samme bordet, betyr så mye.

Søndagen er eneste dagen i uka alle sitter sammen til frokosten.
Eneste dagen ungene ikke spør om tv-tid til frokosten.
Dette er mitt favoritt morgenøyeblikk.

Søndagsfrokost hos familien Ousdal.



Tro-håp-kjærlighet

Dette er mitt bidrag til NIB's ekstra utfordring denne måneden.
Se alle de andre flotte bidragene HER

-Klems Diana-

27 kommentarer:

  1. Så bra de tok feil da :)
    Flotte bilder, klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder;-)
    Lykke til i konkurransen;-)
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  3. Så koselig, sånn er det her og:) I helgen skal vi spise sammen og vi har egg og bacon på menyen. Nå er vi to som spiser og snart er Isak stor nok til å spise sammen med oss♥ Det gleder jeg meg til♥ Nydelige bilder:) Ønsker dere en fin torsdags kveld:) klem Mari

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder :)
    Det er bra det legen sa ikke stemte :)
    Lykke til med bidraget :)
    Ha en kjempefin torsdag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Hei, fin blogg :)
    Kan du fortelle om hva dere fikk beskjed om? Vi sliter med å få barn å kjekt å hørre andre sine historier også :)

    SvarSlett
  6. Hei!Så bra det endte godt!!
    flotte bilder,lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  7. Fine bilder :)
    Avogtil er det bra at legene tar feil!
    Finfin torsdag til deg.
    Klem Sanne.

    SvarSlett
  8. Åå, for en lykkehistorie :)
    Godt at legene tok grundig feil.
    Ønsker deg lykke til i utfordringen.
    Tusen takk for koslig hilsen inne hos meg.
    Fin torsdagskveld.

    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. For en herlig historie. :) Tenk 3 søte små som perler på en snor når man har fått den beskjeden. Pannekakefrokostene høres helt fabelaktige ut. Nydelig dekket bord, jeg liker disse detaljene dine i skarp rosa.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  10. Nydelig skreve og nydelig bidrag, lykke til :)

    SvarSlett
  11. Har lest om pannekake- søndagene deres ja, høres digg ut :-) Fine bilder, lykke til i konkurransen!!!

    SvarSlett
  12. Og så heldige dere var, 3 friske barn, det er fantastisk!! :-)

    SvarSlett
  13. Så rørende og fint innlegg.Kjempefine bilder! Ønsker deg lykke til med utfordringen! Og nyt fremtiden;)

    SvarSlett
  14. Så herlig innlegg Diana:)dere har masse å være takknemlige for,tre flotte unger:))
    Fint bidrag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Høres bare kjempekoselig ut...
    klemklem

    SvarSlett
  16. Hørtes fantastisk koselig ut! Hos oss og prøver vi å spise sammen i helgene. 3 tallerkner, snart 4. Vi og har nemlig ei som er født i oktober, og som snart må få plass ved bordet... :)
    Lykke til med NiB utfordring.

    SvarSlett
  17. godt det slo feil og dere er blitt velsignet med 3 barn :-)

    nydelig frokostbord!
    lykketil i utfordringen!

    klem tone

    SvarSlett
  18. Så koselig...Rørende historie... :)Lykke til Diana!

    SvarSlett
  19. KOSELIG!!!!! Så lykke at du har fått tre flotte barn:)

    Lykke til i utfordringen:)

    Silje

    SvarSlett
  20. Å for en rørende og flott historie<3

    Kjempeflott bidrag, masse lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  21. Såå fint dekket og utrolig rørende å lese!
    Livet går sine egne veier og det er fantastisk at det kan gå i en slik retning♥

    Ønsker deg en fin Fredag,
    Klem Klem♥

    SvarSlett
  22. Rørende....!
    Vi må huske hvor heldige vi er:)

    Når det gjelder bambus-bordet så er størrelsen 90(L)x60(B)x50(H).
    Tar 750,- for det. Bare gi meg et lite spor på bloggen om du er interessert:)Mannen jobber på Tonstad, så det skulle ikke være noe problem;)

    Ha ei fin fin helg!!:)

    SvarSlett
  23. Herlig historie <3

    Ønsker deg en super helg, snuppa. KLemklem

    SvarSlett
  24. FOR en lykke-historie ♥ ♥ ♥ Forstår godt at morgenstundene sammen med familien er de fineste morgenøyeblikk for deg!!!

    God helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  25. Jeg har ikke lest bloggen din før, men dette var bare det kosligste innlegget jeg har lest i noen blogg, noen gang! Og jeg MÅ jo bare gratulere med tre barn og en nydelig søndagstradisjon! Kos dere med den i morgen og ha en strålende helg!

    *Mange klemmer*

    SvarSlett
  26. Takk for hyggelig kommentar hos meg, glad jeg fant veien inn hit til deg. Koselig blogg:) Flotte bilder, og koselig historie! Lykke til i utfordringen.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  27. åååh..lykke!!! :D
    svar: takk diana :)
    var ei venninne jeg kjøpte dem av og hun var ikke helt begeistret for at jeg ikke skulle ta vare på det "antikke-preget", så derfor denne satt litt dypt inne og tok litt tid før jeg gjorde noe..men...MIN MIN MIN ;) bordet har nå et eget innlegg og.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)