onsdag 6. juli 2016

Eid Mubarak!

If you want to make the world a better Place, take a look at yourself and make that change
 
-Michael Jackson-
 
Jeg skal vere den første til å innrømme at jeg er dritredd....
dritredd for det jeg ikke kjenner...
dritredd for det ukjente...
dritredd for de ukjente...
 
 
 
Men det er jaggu med mangen av de som kommer hit til Norge også...
De siste månedene har jeg blitt kjent med flere av de.... vi møttes helt tilfeldig på stranden.... så har vårt bekjentskap utviklet seg til å bli vennskap.
 

 
 
Mangen flotte mennesker.... med så mye livsglede....
jeg har lært såååå mye....
ikke bare om dem, men også om meg selv....
 
Glad jeg turte å bli venn.... jeg er ikke lenger så redd....

Her er bilder av kaken jeg laget til mine venner i dag :)
 
 
 
Så i dag ønsker jeg egentlig bare å si....
 
Eid Mubarak!!!
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)