lørdag 4. juli 2015

BYDIANAOUSDAL

HVA er egentlig ByDianaOusdal??
 
Joda, jeg lager mine egne produkter, men dette er bare en liten del av det jeg vil drive med. Min lidenskap er også hus, hjem og festligheter.
 
INTERIØR-HJELP??
 
Ta gjerne kontakt dersom du skal pusse opp, innrede, fornye hjemmet... hva som helst!! Mitt nyeste prosjekt er eit jente-rom. Så med mine kunskaper så skal vi lage eit FAB barnerom i ekte Diana-stil... råfint uten å koste skjorta. Jeg hjelper gjerne til med planleggingen om du skal fks. lage nytt kjøkken eller bare male stua. :) Sammen finner vi ut av det!

konsultajons time kr 750 ,-
 
Enkel fornying av eit gammelt slitt 80 tals bad hjemme hos oss.
 
 
BOLIG-SALG??
Ta gjerne kontakt så kommer jeg hjem til deg og hjelper deg med planleggingen til hvordan boligen din best mulig kan fremstå ved salg. Dette kan vere avgjørende om en får solgt boligen eller ikke. Ofte så er det ikke så mye som skal til før uttrykket blir eit helt annet og appelerer til flere.

Konsultasjonstime kr 750 ,-

Tidligere styling av bolig i Røsslandslia, Husnes. Solgt.
 
 
PARTY-PLANNER!!
Jeg elsker og lage til selskaper. Enten det er den stoooore dagen, som å gifte seg eller det er en liten barnebursdag og du trenger tips til tema-festen.
Jeg har erfaringer innen begge personlig og vakkert! Selvfølgelig.... her gjelder Diana-stilen.... rimelige, pene og gøye løsninger.



Bilder fra mitt eget bryllup som var aug 2014.

Ta kontakt ang priser, da disse er varierende fra lokale og ant gjester. Hvor mye en ser for seg osv.
 
UTLEIGE!!
 
Jeg kan tilby 100 hvite stoltrekk og 100 Ivory stoltrekk for å trylle eithvert lokale om til en nydelig sal.
15 kr pr trekk om du vasker dem/ 20 kr dersom jeg skal vaske dem.
Så enten du skal ha en liten fest eller stor, ta kontakt!!

 
 
Instax-Kamera/photoprops til photoboothen/selfiestasjonen.
300 kr. (film må kjøpes utenom)

 På alle priser vil moms bli lagt til.
 
Jeg er jo en potet.... kan brukes til det meste. Så hvorfor ikke bruke det til noe nyttig enn å gå rundt i mitt eget hjem å skubbe på møbler??

Tlf 95800844
mail: dianajoh82@hotmail.com
@dianaousdal
 
Klems Diana. 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)