lørdag 14. november 2015

En ramme!

Det føles ganske meningsløst.... her sitter jeg og skriver eit blogg-innlegg....
I natt har det vert eit helvete i Paris.... 128 er døde... nyhetene sto på, jeg måtte bare skru det av.... få hodet over på andre ting....
Så jeg fant ut at jeg skulle henge opp den nye rammen jeg kjøpte på Finn.no i uka.
Så nå har jeg dratt rundt på møbler og tatt bilder....
 
Syns det ble fint jeg. :) har bestilt nye posters fra www.desenio.no så skal inni rammene også. Gleder meg til å få de! :)
 
Men syns også det var kult med bare rammene. Men har lyst på eit enda mer moderne uttrykk inni de :)
 
 
Det er den største rammen som er ny.... elsker den!!! :) Også har jeg fått en gullfarget Pov på veggen... :) Syns det ble kult med noe supermoderne inni det gamle. :) Poven kjøpte jeg hos Hviit for eit gavekort jeg vant hos dem :)
 
 
Tv skapet vårt :)



 
Jeg flyttet ene sofaen bort til denne veggen.... ble faktisk veldig koselig og en veldig avslappende krok.... :)

 
Og en liten titt innpå spiseplassen vår.... jeg har snikret nye møbler.... jeg digger mørkt treverk....
 
 
Hva gjør du for å koble verden ut for en stund?? trener... spiser?? jeg styler....
 
Alle tanker går til ofrene i Paris og de som står dem nær.... RIP....
 
-Klems Diana-
 
 


1 kommentar:

  1. Nydelig og så mange flotte ideer du har. Hodet ditt må noen ganger boble over haha. Så fantastisk flink med de kjøkken møblene. Likte godt sofan på innsiden i stuen. Den ga en fin lunhet. Elsk på det du gjør.Ha en fin uke. Lise

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)