torsdag 5. november 2015

Nye stoler!

Her om dagen fikk vi nye stoler i posten.... de var kjempe fine... og skal en vise frem en stol så må en jo dille og style litt. Haha.... så fokus datt egentlig bort fra stolene og over på selve stylinga.... :)
 
Appelsin-treet mitt en proppet fult av små appelsiner. Kjempe gøy!!
 



 
HØST er såååå koselig! :) jeg nyter dagene frem til 1 desember.... gleder meg villt til jul, men prøver å nyte denne nydelige tiden vi har nå :)
 
Kjenner mer og mer farger får plass.... og treverket blir mørkere og lunere.
Jeg tror dette kan bli en fargerik jul.... ser dere?? jeg prøver å nyte høst, men tanken på jula dukker opp hele tiden!
 
Gleder du deg til jul eller klarer du å vere fokusert på her og nå???
 
Fortsetter jeg i denne duren, så kan jeg nesten kalles en blogger igjenn.... fnis! Koselig med blogging, føler jeg får mye mer frem enn på insta.... Hva liker dere best?
 
-Klems Diana-
 


1 kommentar:

  1. Ja takk til begge deler, men liker godt bloggen for da får du ut flere bilder og utrykt deg mere. Lise

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)