lørdag 16. januar 2016

ÅRETS INSTAGRAMMER 2015

Herligalooondooon.... jeg er plukket ut som 1 av 8 finalister hos Bolig Pluss i kåringen av Norges Instagrammer 2015....
FOR EN ÆRE!
Nå har det seg slik at jeg har ikke troa på at jeg vinner.... ikke fordi jeg er negativ eller noe, men fordi at mine medfinalister er noen rååååflinke damer, og jeg vet at jeg skiller meg litt ut i gjengen.... jeg vet jo hva som "selger" og jeg tror ikke at jeg har den mest salgbare stilen sånn sett.... jeg blir jo bare mer og mer meg selv, noen synes d er kult, mens andre liker det som er mer vanlig.... ja, ikke misforstå, ALLE finalistene er flinke damer, med personlige hjem. Men noen holder seg mer "innafor streken" enn meg
som setter i gang og maler halve veggen sort og ikke har råd til noe annet enn å lage ting selv og sånn....
 
Insta er en stor del av livet mitt.... siden jeg har mine utfordringer her i livet så blir insta mye av det eneste sosiale jeg har i livet.... så serlvfgelig er d kult å få bekreftelse på at d en brenner for er noe folk liker.... :)
 
i dag har jeg tatt litt bilder av stua og kjøkkenet vårt, mangen tror at vi har d veldig stort, men d var vi ikke. Så jeg har tatt litt oversikts bilder så dere kan få eit bedre inntrykk hvordan disse to rommene er :) Har delt av halve stua meg den hjemmesnikra tv-skapet vårt, funka fint som rom deler :)
 
alt på bordet er loppis, boka er diy.


lyskrona er loppis, sofaen har jeg snikret og sydd selv.

Bordet er laget av to peiselementer og en bordplate fra ikea. Teppet vant jeg i en konkurranse og er fra Lone Tepper.
Her ser dere utsikten fra lysekrona over kjøkkenbordet og ut i stua.... så ikke så veldig stort :)
 
Her ser dere utsikten fra stuebordet og mot kjøkkenet....
 



coffetable bøkene har jeg laget selv. hestehodet i sort er loppis, det er alle lysestakene også. :)Bordet er fra ølen møbler og det kjøpte jeg nytt... haha.... potta er fra fredheim blomster :)
 
Lysekrona på kjøkkenet byttet jeg til meg, stolene med en fot er loppis. Den nettingstolen er fra jotex, ble kjøpt ny. Kjøkkenbordet har jeg snikret av materialer fra utestua som vinden tok.
Skåla på bordet er en bryllupsgave. :) ramme loppis.
 


Benken har jeg også snikret selv. :)
 
Så, som dere ser er det meste brukte ting.... eller hjemmelagede. Noe jeg er stolt over.... :) dette er MEG og slik har jeg vert siden jeg begynte som interiør-blogger og instagrammer. :)
 
Visst du ser min passion for interiør og liker instagrammen min, så hadde jeg blitt veldig glad for en stemme....
 
 
Jeg er uansett utfall såååå stolt over å vere med som 1 av disse 8.... vi har jo sååå mangen flotte interiørkontoer her i Norge!!!
 
Ha en fin fin lørdag da dere!!!
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)