mandag 4. januar 2016

Ferien er over!

Selv om jeg "bare" er hjemme så merker jeg fort på kroppen når det er ferietid-hverdager....
 
Det er så godt å ha mannen hjemme masse, godt å vere sammen med ungene, få mere tid til hverandre.... alt!
en jaggu er hverdagene og rutinene gode å ha....
 
Vi har faste rutiner i hverdagen....lekser, middag, legging, stå opp... alt... slik må vi ha det for å overleve med 3 små barn. :)
Merker godt når ungene holder det gående på kveldene..... en får sååå dårlig tolmodighet resten av døgnet...
 
Så ja til ferier, enda mer ja til hverdager! :)
 
Har vert godt med lange morninger sammen....
 


 
Ha en fin fin ny uke folkens!! :)
 
Jeg skal prøve å få litt orden i garderoben vår og sånn denne uken :)
Blir alltid litt ryddete i begynnelsen av eit nytt år.... :)
 
Klems Diana
 


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)