søndag 7. februar 2016

ByWilmaOusdal

Menst pappaen bakte fastelavens boller så laget jeg og Wilma fastelavensris.
Vi feirer alltid fastelaven, og jeg er vane til at barna kommer hjem fra bhg eller skole med søt kunst. Men i år måtte vi lage selv. Her har vi vert syke om en annen alle sammen så godt mulig de har laget uten at vi har fått det med oss.
 
Jeg hadde fjær som jeg bruker til hobbysyslene mine og de ble Wilma veldig fornøyd med. :)
 
Se den vakre kunsten hun laga til oss!
 
 
Er sååå koselig med barn som faktisk liker å sitte å syssle med småsaker.... hun elsker perling, tegning og dette synes hun var kjempe moro... :)


 
Gjorde jo ingen ting at fargene matcher interiøret heller :)




 
Må bare legge til hvor mye jeg elsker dette teppet fra www.gliiz.no
det er helt deilig mykt og her i familien sloss vi om hvem som skal få bruke det. Det er stort så det går både 2 og 3 under :)
Jeg er så glad for den lille butikken som ligger i skolehuset som svigerfar gikk på skole i når han var liten. :) Jeg skal innom å møte denne flotte dama neste gang jeg drar til Sirdal. :) Hittil har jeg bare handlet hos henne på nett. Er så koselig når en blir kjent med mennesket bak profilene på insta... :)
 
Jeg tror vi vil få se mer og mer sebra stripete Rundtom.... har sååå lyst på eit gulvteppe i sebra mønster... men de koster fra 5000.... og er faktisk egentlig en ku.... haha... så.... det gidder jeg ikke :)
 
Nå skal vi lade opp til en ny uke.... kjenner jeg blit svett av å snakke om det.... siste 2-3 ukene har bare vert spysyke og feber.... så jeg krysser fingrene for at det NÅ er slutt på elendigheten.... for både voksne og barns del.... :)
 
Ha en finfin ny uke da!!
 
-Klems Diana-
 


2 kommentarer:

  1. Så flink ho er, blei jo kjempefint.

    Masse god bedring til heil e gjengen.

    SvarSlett
  2. Du er en stor inspirasjon med all din kreativitet! 👐 Jeg kjøpte for en del år siden et ku teppe med zebraprint, på Jysk for rett over 1000 lappen.. får håpe de kommer inn igjen, for jeg kunne gjerne hatt et til 😉 men IKKE til 5000 !!😱 - har sett på finn.no at det har vært noen ekte for salg. .Under 5000.
    ..

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)