tirsdag 22. januar 2019

Tilbake med BLOGG!

Etter noen års pause fra blogg... og en laaang pause fra instagram er jeg igjenn klar for å begynne å blogge igjenn.... jeg har for mye på hjertet til å ikke dele det med verden....
 
Jeg føler faktisk at jeg har noe å bidra med.
 
 
I helgen var jeg, mannen og barna på hyttetur.
 
Jeg har etter år med psykiske problemer fått en ny behandler...han er kjempe flink og vi jobber HARDT med eksponering og å utfordre angsten. Det er drithardt....men jeg er sååå glad for at jeg klarte denne turen for barna sin del.... Vi kom hjem på søndag og på mandagen var det rett til behandler for evaluering. Det er SÅ godt md eit godt støtte-nettverk rundt seg!
 
Denne hytta ligger på Bortelid i Åseral. SÅ koselig sted med flott skisenter.
 
 
Romslig stue :) oppå vedovnen står en stor kjele vi fylte med vann, så vi alltid hadde varmt vann tilgjengelig.



 
Oppå kjøkkenbenken står en stor tank med kaldtvann.
Så selv om hytta ikke har innlagt vann så er det ikke noe problem med verken mat eller oppvask.

 
Strøm og kjempe fine koke muligheter!

 
Gangen :) med 3 soverom (2 køysenger) og en dobbeltseng. Så sengeplass til 6 :) er også reiseseng og barnestol for de minste :)



 
Dass'n :) eget bad inne i hytta så en slipper ut for å gå på do :)
Hold døra inn til hytta lukket hele tiden, så slippe enn lukt i i hytta.
 
Når vi først kom så luktet det litt men etter å ha fått varmen i hytta og lukket døra så merket vi ingenting.


EGEN vedfyrt bastue.... en DRØM å hoppe inn i etter en dag i snøen....
 






 
Her kan livet NYTES!!
 
 
En har strøm, tv, Canal digtal, 4G.... men alikevel får en den gode primitive hytte følelsen..
 
HIT vil vi tilbake!!!
 
Har du lyst på hyttetur??? ta kontakt med Åseral Hytteservice :)
 
Eller book hytta  ved i TRYKKE her! 
 
Hytta koster 488 kr pr natt... så bra deal for en småbarnsfamilie :)
 
Her er litt stemningbilder fra oss :)
 
 
Aketur mens badstua varmes opp :)

 
På skisenteret :)

 
Du og jeg....

 
SE så glade barn!! når en er en mamma som sliter... så er dårlig samvittighet fordi en ikke er god nok dessverre ganske vanlig... selv om det ikke er min feil at jeg er syk..
Så da gjør en tur som dette SÅ mye :) kvalitetstid sammen... å reise... å gjøre noe annet enn å bare vere hjemme i min trygge sone... mestringsfølelse...
 
Dette er dager jeg husker og tenker på når dagene er mørke og en føler en aldri kommer opp igjenn......
 
Hey!! d var gøy å blogge igjenn.....
 
Sees snart igjenn da?!!!
 
Klems Diana
 
#sponsetopphold
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)