onsdag 6. februar 2019

Blomster på en helt vanlig dag....

I dag var jeg skikkelig trøtt og lei...
Hadde time hos en ny psykriater i dag, min vanlige har permisjon.
Jeg har fått en skikkelig god kjemi med min vanlige psykriater og var derfor kjempenervøs før jeg dro.... men han jeg møtte var veldig trivelig og vi fikk en god tone :) satser på vi får til eit like godt samarbeid som han andre :)
 
Det er så godt å komme til skikkelige psykriatere enn en psykisk sykepleier. Jeg har i årevis strevd og ikke kommet videre.... men NÅ etter jeg søkte om hjelp i sommer så kom jeg endelig til noen med skikkelig tyngde, som kan hjelpe meg.... en ting er å snakke med en sykepleier... men hos en psykriater får en ein helt annen dybde. De kan gi mer konkrete råd og veiledning :)
 
På en slapp dag.... og mannen kommer hjem etter jobb men sjokolade og blomster...
 
 
 
DET varmet :) Det er så godt  bli SETT!!
 
I dag er jeg ekstra takknemmelig for mannen min som er stolt over meg... psykriaterene som ser pasientene.... rådgiveren min på jobb.... netterket mitt.... en trygghet jeg aldri før har hatt....
 
Og dette nettet finnes fordi jeg turde å be om hjelp.... når d var som mørkest i sommer så strakk jeg ut en hand... og heldigvis var det noen som tok imot meg. :)
 
Så.... til DEG... ikke ver redd for å be om hjelp! og får du ikke nok hjelp.... spør igjenn...
For hjelpen finnes der ute.. :)
 
TAKKNEMMELIGHET :)
 
-Klems Diana-
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)