onsdag 13. februar 2019

En fantasiverden?

Til en mamma, pappa, venn, bestefar, tante.... nabo.... til DEG!
 
Eg vil at DU skal ta deg tid til å lese dette eg skriv og så ta deg tid til å lesa artikkelen under frå nrk.
 
Du og eg er veldig forskjellige. Vi har forskjellige meiningar, vi er frå ulike verdener :) 
Eg har sterke meiningar om gaming og sosiale medier. Og det har kanskje du og? Det har sine baksider ja... men fordelene er mangen fleire! 
Og ved å lese denne teksten vil ein nok «sjå» ting litt annerledes. 
Eg for min del... har slitt i store deler av mitt voksne liv.... du ser kanskje på meg og mitt «eksponeringsbehov» som noko egoistisk, narsissistisk... sjølvopptatte greier? Men sannheten er at det er ikkje sant... eg begynte for 8 år siden då eg først «logga meg på»... og gjennom disse årene har jeg bygget eit nettverk... venner... kontakter.... folk sier "Facebook-venner" er ikke ekte venner... Joda! De er ekte mennesker, med ekte tanker, følelser og samtaler. Dei har hjulpet meg når eg er trist, lei, ensom. Dei har gleda seg med meg... seira med meg... Når andre har ein venn i sofaen eller går på sosiale tilstelninger, så har eg hatt Instagram, bloggen... Snapchat... 
Dei periodane eg ikkje har hatt muligheten til å forlata hus og heim.... når eg er så dårlig at eg er sengeliggande så har eg alltid eit "nettverk" rundt meg... Eg har ein hobby... noko å bry meg om, noko eg kan visa til... noko eg mestrer... Hadde eg ikkje hatt nett-verdenen så hadde min verden vert tom.... ensom.... ein har alltid familie, men som mennesker er vi født som sosiale vesener. Eit liv er ikkje eit liv kun innanfor 4 vegger.
I husa våre heime ser ein det samme hos barn.... dei gamer, dei bygger seg opp... dei knyter bånd med mennesker.... dei får «venner»... dei mestrer, dei er flinke... Kanskje likte dei aldri fotball? Gamingen og forskjellige appar er dei kanskje heilt rååå i??
Er ein ensom... ja då kan ein faktisk logga på... og ein heil verden opnar seg forann skjermen din! Du når ut til likesinna.... om du ikkje føler du passer inn i den "ekte" verdenen kan du møta andre like :) 
Grensesetting, speletid, aldersgrenser, respekt... er sjølvsagt viktig og i denna verdenen. Vi som foreldre må sette oss inn i verdenen til barnet... ta del i skjermen forann dei... akkurat slik som at ein stiller opp på fotball kampar eller svømmetrening! Ein må respektera at barnets (og dei voksnes) interresser er annerledes i dag enn for 20 år sidan. Eller kanskje annerledes enn naboen sine barn?
For min del har eg eit liv i sosiale medier og i den digitale verdenen som er like viktig for meg som livet i den ekte verdenen. 
Så ikkje avfei gaming som eit «spel» eller ein fantasi... ein falsk «lik å del» verden. At fks fotball eller korps er eit mykje meir "fornuftig" tidsfordriv...

Å vera ein del av noko er viktig... og bli respektert for den ein er det er viktigast....

Her er link til artikkelen 

 
Så til DEG som følger meg og legger igjenn fine ord... til deg som skriver med meg om "alt" i livet, til deg som ler med meg..... til deg som sender eit smil på en dårlig dag... til deg som ringer meg når jeg ikke har vert pålogget på en stund.... til deg som sender en ovveraskelse i posten til meg....  til DEG som jeg har blitt kjent med gjennom blogg, insta....facebook.... JEG SETTER PRIS PÅ DEG!!!!
 
Dagens tanker....¨
 
-Klems Diana-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)