lørdag 15. juni 2019

Bok-anbefaling

Jeg kom over Anette Moe sin bok De Underlige på instagram.
 
*inneholder reklame*
 
Boken er skrevet om to sjø-skapninger i havet utenfor Lindesnes, det var det første som fanget min oppmerksomhet. Svigerfar har jo hus på Lindesnes så vi har begynt å feriere der de siste årene. Vi elsker Sørlandet!
 
Og etter hvert så jeg leste om boka synes jeg den virker kjempe koselig og lærerik.
 
Så vi har brukt de siste kveldene på å lese boka.... og den er så koselig. Om vennskap.... og en kamp for å overleve.... om all plasten og søpla som tar over sjøen og lager store problemer for de små skapningene som lever der (de store også, men hovedpersonene i boka er ganske så små).
 
For å si det sånn.... nå har vi tre miljøagenter her i huset.
 

 
Anton koser seg med boka på stranda. Dette er en bok som kan leses om og om igjenn.... så rørende!

Parasoll fra Nille, strandveske fra Kappahl, håndkle fra The Beach People, sko fra Toms og glassflasker fra Clas Ohlsson.



 
Kuleste gutta mine i matchende badeshortser fra KappAhl.

 
Å ta med seg boka på stranda inspirerte meg til å ta bilder av den i sitt naturlige element, og Anton var knall fornøyd med å ha funnet en såååå stor sjøstjerne.



 
Jeg og Wilma matchet i Mama-Got it from my mama badedrakter. De bestilte jeg på ebay tror jeg.... husker ikke helt. Kuleste donut baderingene fra Nille.



 
Eldstemann i huset var syk i dag..... skikkelig utrivelig i denne fine været.
 
Har DU lyst på den koselige boka som vi anbefaler??
 
Bed å bruke koden "Diana" så får du 10 % på boka. Rabatten blir trykket fra før faktura blir sendt ut. Bare husk å skriv i kommentar "Diana".
 
 
Ha en fin helg.... her er regnet kommet allerede.... :(
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)