fredag 30. oktober 2015

Classy Halloween...

Jeg elsker Halloween!! Det er en av årets høydepynkter for oss. Da inviterer vi en gjeng hjem til oss på middag....
Middagen består av heksegryte. :)
Dessert er kaker og allslags snæcks.
Jeg pyntet huset for noen dager siden. For i morgen blir stua gjort om til en eneste stor fest. Eit langbord med plass til 23 stykker!
 
Så her kommer litt bilder av vår halloween pyntede sofakrok!
 
 
Jeg byttet til meg denne sorte lysekronen for noen uker siden.... tenkte den skulle henge til halloween, men ser nå at jeg elsker den.... så den skal få bli hengende ellers også!
 
 
Messingstakene til mamma gjør susen for den rette halloween stemninga!

Klippet eit kors ut i papir og spraylakkerte det sort.... KUL kontrast!
 
Inni ramma mi festet jeg bildet som Jorun hos Hildring Foto har tatt av meg! Passet godt og med alt annet så ble det enda mer sært! Love it!
 
 
 
Disse gresskarene kjøpte jeg i en 4 pk på nille, de va Orange og så veldig fake ut, så jeg spraya de hvite og sorte. Ble som nye!

Plukket inn greiner fra hagen til naboen som jeg sprayet sorte.... billig pynt!
Edderkoppspinn er en viktig ingrediens til halloween!
 
 
Og levende lys!
 
 
Var ikke denne bollen nydelig???? fant den på bruktbutikken Retro på Husnes..... var ikke tvil på at jeg skulle bruke 400 kr på denne skatten!!! håndlaget og vakker!!!

 
Syns de burgunder putene mine ble fine til halloween! litt vampyr-ish! :)
Denne busken jeg har i krukka sprayet jeg også med svart lakk.... ble halloweenish uten å bli tacky ikke sant??
 
Gleder meg til å vise dere bilder fra festen!!!
 
Ha en fin fin Halloween godtfolk.... skal dere feire??
 
(wow, eit vanlig blogginnlegg... uhuuu....)
 
-Klems Diana-
 


1 kommentar:

  1. Liker så godt at du ikkje bare pøser på med oransje ting, du har skapt ein utrulig kul stemnig her og beholdt halloween ånden. Love it!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)