lørdag 21. november 2015

Juleklær til jente :)

I dag når jeg våknet satt lille Wilma på kjøkkenet og bladde i eit av mine interiørblad. Inni bladet fant hun en reklame av en liten jente med krøller. Jeg vil også ha slike mamma.... Så da så jeg mitt snitt til å fikse henne og ta julebilder :) Er en fordel at så små jenter er i modus for å si d slik :) LOL...
 
Men som bildene avslører så måtte det en bestikkelse og to til... shit au, det er jo lørdag! :)
 
Har bestilt to NYDELIGE kjoler til Wilma fra www.polarnopyret.no
 
 
 
Denne kjolen er så søt! :) puffermer og tyll unde skjørtet... ah!! skikkelig julekjole!

 
BLINKSKUDD! Hun er SÅ Wilma her! Jadddaaaaa stolt mamma!!

Se! jeg kan stå på en fot! :) :) :)
 

 
Kjole nummer to er jo så koselig, siden den er i samme mønster som guttenes skjorter! Så jeg klarte ikke å bestille bare en kjole for å si d sånn! Strømpebuksen er også fra Polarnopyret. :)
 
fine barna våre!!!
 
Vi er så heldige!!
 
Neste innlegg kommer om julekalendere.... har du begynt?? jeg stresser ikke.... har eit par enkle løsninger på lur ;)
Skrives da!!
 
-Klems Diana-
 
Sponset innlegg


1 kommentar:

  1. Skjønn, Herlig og flotte kjoler!!! Trenger ikke si mer.Lise

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)