tirsdag 17. mai 2016

ENDELIG er det over....

Husker første timen min hos psykologen etter jul... phu... nå er endelig alle helligdager og høytider over og jeg kan konsentrere meg om terapien min og jobbe videre.... overlevde jo jula... selv om jeg krasjlanda og var vel ikke opp å gikk igjenn før i februar...

Uansett første gangen i teriapien så sa jeg.... nå kan vi jobbe mot 17 mai....

De siste dagene har jeg vert dårlig.... egentlig så har ting gått bra i det siste.... men jeg har nok kjent på kroppen at 17 mai nermet seg. Så i går kom smellen.... og jeg ble dårlig.... angst symptomene kom og jeg ble dritt-redd for at jeg ikke skulle klare dagen i dag...

Visste ikke hva jeg skulle gjøre... hvile eller prøve og overse symptomene og gjøre noe?? endte med at jeg ble så svimmel at jeg måtte bare legge meg...

Målet mitt var såååå nerme....




Men jeg hadde bestemt meg for at feire 17 mai, ja d skal vi!!!

Så i dag sto jeg opp og tenkte at Diana, bare noen timer til.... bare noen timer....

Og noen timer ble det.... Vi dro ned på skolen og det var jo kjempe koselig... men etter en stund ble jeg fryktelig sliten og da toget hadde gått forbi huset vårt hoppa jeg av toget der. Da var jeg TOM...




Du vet den følelsen du har når du har vert i begravelse... eller d er slutt mellom deg og kjæresten etter mangen år...?? den tomme.... ekle følelsen.... den får jeg når jeg har utfordret meg.... en liten utfordring tenker kanskje mangen.... men for meg så er d ikke bare de timene en bruker på selve feiringen... det er timene jeg bruker på forhånd å gruer meg og forbereder meg mentalt....

Så skal jeg huske å vere stolt over meg selv for at jeg klarte det.... joda, klarte å klarte.... akkurat i dag er jeg ikke fornøyd.... jeg måtte jo gå hjem før det var slutt.... kanskje når jeg har fått hvilt eit par dager så er jeg mer glad for det lille jeg faktisk klarte....




Er det ikke rart hva verden ofte ser?? og hva som faktisk er tilfelle??


For på bildene under ser jo vår 17 mai perfekt ut....

















Men i år var bedre enn for 2 år siden..... da var jeg hjemme.... så... step by step...

Tusen takk til verdens beste familie og mamma og pappa som hjalp til og gjorde dagen den beste for våre barn....
De er proppa full i både is og kaker :) sekkeløp, potetløp, pilkasting... hesteskokasting... ja.... tog.... alt ble jo gjort!! :) så alt i alt... en fin dag :)

Har dere hatt en fin 17 mai??

-Klems Diana-

3 kommentarer:

  1. Syns du var kjempeflink eg. Det er ein stor dag som medfører mykje stress. Av og til er det å gå ut døra eit stort steg, så at du klarte å bli med på såpass mykje er jo supert!
    You are awesome!

    SvarSlett
  2. Heeeeia deg Diana. Jeg føler det såååå likt vet ikke hva d er med høytider men d tar så mye�� Når dagen er over og jeg har sett tåget i ca 5 min kun når sønnen min gikk forbi var jeg ferdig. Nå er jeg klar mot å jobbe mot nye utfordringer har vært snakk om en ny medisin buspurion funger som valium uten å være vannedannende og tas på fast basis veldig spent og har gjerne for store forhåpninget men er for folk m generalisert angst og panikk angst men som min behandler sa ikke vits med noenting før trykket av 17 mai har lagt seg... Vi får være gla for d vi klarte ikke leie for d vi ikke klarer og fiiiiint hos dere og flotte bilder håper du får såve godt������

    SvarSlett
  3. Husk å sette pris på det du klarte, og ros deg selv for det! Det er det som er viktig å ta med seg videre :o)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)