søndag 17. februar 2019

bloggeplassen min :)

Nå når jeg er tilbake med både blogg og insta er d på sin plass med en fast plass å sitte å skrive og redigere bilder..... er jo litt kjedelig når jeg må rydde alt bort etter hver gang jeg har brukt det.
 
Da blir det sååå mye mer tiltak.
 
Så med eit budsjett på ca 0 kr så har jeg brukt det jeg hadde i huset.
 
Malte rommet, en ramme og skrivepulten med maling fra Kalklitir.
 
 
 
Oppe har jeg brukt celadon primo
og nede har jeg brukt fargen palma.
 
Malingen kommer i pulverform og du blander den med vann.
 

 
 
Pulveret kan du ha stående i årevis og malingen utblandet kan du oppbevare i lufttett spann i opptil 1 år. 
 
Når du begynner å male tenker du helt sikkert.. dette tynne laget her dekker ALDRI... men så etter 1 t ser du at.... eh.. jo!! den ble sååååå fin!!!!
 
Så om du er vant til andre tykke kalkmalinger så ikke la deg skremme :)
 


 
Her er slik det så ut før :)
 
 
ble visst litt forskjell ja ;)
 
Nå skal jeg sette i gang og rydde hele huset... som sønnen på 10 år nettopp sa.... mamma, det ser ut som om en bombe har gått av her.... Haahahhaaa..... rett observert!
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)