søndag 24. februar 2019

Det vanskeligste....

En ting er å finne tid til barna i hverdagen.... å virkelig se dem.... men noe som er enda vanskeligere er å finne tid som kjærester....
 
Vi har jo 3 barn.... og altfor sjelden har vi prioritert kjæreste tid!!!
 
MEN!! denne vinterferien har vi sendt ungene til svigers i Sirdal og jeg og Øyvind skal kooooose oss....
 
Frokost alene.... puuuuuust..... så deilig!! ingen brøling, melk på gulvet..... feil tallerk.... skiva er skjært feil vei.... bare oss to!!
 
 
Er så fornøyd med barstolene fra svenske by crea :) og så hærlig at de kan tørkes av med en fuktig klut... slippe å vaske stoltrekk er gull!!
 
 
Når vi skal kose oss så lager vi alltid pannekake-frokost.... disse er med cottage cheese og er knall gode :)
 
Serviset jeg har dekket med er "spire" fra Porsgrund Porselen
 
Spire fra Porsgrunds Porselænsfabrik er et delikat servise i hvitt porselen med vakkert relieffdekor. Serviset kan brukes til hverdags, men er like fint til fest. Formene er inspirert av selve dekorelementet Spiren, som strekker seg elegant oppover. Serviset Spire ble første gang lansert 1952 og er designet av Konrad Galaaen som ble ansatt ved Porsgrunds Porselænsfabrik i 1947. Christian Svinddal og Nora Olafsdatter Krogh har designet nye former til en revitalisering av Spire tilpasset en moderne hverdag. Formspråket og dekoren er tro mot Konrad Galaaens konsept der samspillet mellom former og dekor er sentralt.
 
Jeg tør jo ikke å bruke dette fine serviset til en "vanlig" frokost.... jeg liker å ha eit komplett sett.... hahaaaa.....
 
Så når vi er alene "leker vi at vi er litt eksklusive"....
 
Serviset er nydelig.... passer til ALT! og digger musliskålene.... skåler er noe jeg aldri finner med god størrelse, men disse er helt topp.... ikke for store, ikke for små...
 


 
Nå skal vi vere "vanlige" foreldre igjenn.... det skal vaskes og ryddes skikkelig her i huset før vi skal reise ned til barna..
 
Og vet dere hva?? VI skal EN NATT på HOTELL på veien ned.... ååååååh.... luuuuuxsus.... dette er vinterferie for OSS!! meg og Øyvind :)
 
Er dere flinke å prioritere hverandre??
Vi prøver å bli bedre. :)
 
-Klems Diana-
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)