onsdag 6. mars 2019

Spa-hotell.... :)

Tenkte jeg skulle vise dere hvor vi var nå i vinterferien. Jeg og mannen.... bare oss to.... fyttigrisen det var DIGG!!!!
 
Egentlig så skulle jeg vise dere hotellet OG spa avdelingen i dag, men jeg må visst dele dette opp i flere innlegg, for dette ble langt. :)
 
Begynner med å vise dere Nordsjøbadet Spa.
 
 
 
Spa avdelingen på Sola Strand hotell :)
 
Her var det mangen forskjellige badstuer, varmt deilig basseng og en iskulp for de tøffe (les Øyvind)
De tilbyr allslags behandlinger også, men for oss holdt det med avslapning i denne hærlige avdelingen.
 
 

 
Fantastisk å sitte å se utover naturen..... altså, jeg har aldri besøkt Sola før, så jeg ble helt sjokkert over naturen der.... der jo ut som eit annet land!!!
Skikkelig syden følelse....
 
 
 



Eneste som ikke minna om syden var vel hudfargen min.... hahhahahaa..... hærlig sommerbleikfis :)

 
Om dere ser etter eit hotell der dere kan vere dere to... ikke bare mamma og pappa... så anbefaler jeg i alle fall dette.....
 


 
Vi reiste derifra og følte oss som nye mennesker.... og eit mål har vi satt.... dette skal vi gjøre igjenn!!!
En sommerdag.... og sola strand hotell... d må jo bare vere perfekt!! Ekte beachhotell... i Norge!!
 
Stikk innom Nordsjøbad spa sin nettside HER!!
 
Neste innlegg skal jeg vise dere hotellet.... OG den vakre sola stranden....
 
Ja, ok... en snikpik da ;)
 
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)