torsdag 19. november 2015

Posters!

Ah! har lenge letet etter det rette "uttrykket" på hjemmet vårt... elsker sommer stilen vår, lyst lett og bohemsk. Pynter stort sett med skjell, fjær og masse grønne planter. Men når høsten kommer vil jeg ha det lunere, og skjell og den slags blir liksom litt som å gå med en hvit blomstrete kjole og sandaler på julebord liksom.... pent, men kræsj....
 
Jeg vil ha det annerledes.... edgy.... ikke som om... øhhh.... hvem sitt hjem et det egentlig jeg er inni nå??
Neida.... nå syns jeg det står Diana på interiøret.... føler meg skikkelig på plass her nå....
 
Det var kult med tomme rammer, men nå når jeg fikk posterne fra www.desenio.no på veggen så falt brikkene på plass og det ble kuuuult!!
 

 
Printet av kyssemunnen, coco-dama og hesten er alle fra desenio. De er printet på eit supermatt tykt papir, så er skikkelig vakre! Jeg har ikke glass i rammene mine da jeg elsker det matte utrykket.

Bare digger denne dama!

 
Veldig fornøyd med stua vår nå! :)
Legg merke tilgulv teppet jeg vant i en konkurranse på instagram! Det e eit Lone Original teppe! Mykt og deilig!
 
Kul potte eller?? en flosshatt i glass! fant den på bruktbutikken Retro på Husnes. MÅTTE ha den! Digger!!!

Love Love Love!
 
Har eit stort print til å vise dere! Må bare få hengt det opp først! :)
 
Anbefaler www.desenio.no på det varmeste. Flotte prints til en av de beste prisene på posters og plakater jeg har funnet. Nydelig innpakning og leverte raskt!! :)
 
Hva syns du?? har stua mi attitude nå?? :)
 
Klems Diana
 
-sponset innlegg-
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)