søndag 17. april 2016

Framkalle bilder fra insta??

Første gangen jeg hørte om Framkalla så ble jeg litt skeptisk....
 En app for å fremkalle bildene mine på ig?? ØH.... tekniske ting?? nedlastinger av apper.... opplasting... osv....
Nei huff tenkte jeg.... STRESS!!!
 
Hahhaa.... tenker du det samme???
 
Men etter hvert så jeg flere bilder de la ut på instagram kontoen deres @framkallaapp og tenkte... jaja... why not give it a try??
 
Haha... det var SUPERLETT....!
 
 
 
Skrev framkalla på app-store, gikk to min så var d klart, velgte meg en stor plakat og begynte å velge bildene mine fra ig kontoen min. I alt 54 bilder og en kunne flytte på de ved å bruke fingeren....
 
Til kassa....
 
Og 4 dager etter lå de i postkassen vår!!
 
Og en ting er å se bildene sine på en skjerm, men det er jo såååå gøy å vise de frem i hjemmet også.... det er jo minner... :)
Jeg har vist bilde ramma til alle som har kommet innom, nå ser de den automatisk for den hanger i gangen da... og alle har skrytt... OJ sååå gøy, og så fint.... skikkelig "året som gikk kollage".
 
 
 
Fint papir, fin utskrift, fine farger.... ja.... jeg ble rett å slett så glad.... hadde glemt hvor gøy papirbilder er.... :) kan se på det igjenn og igjenn... fine barna våre.... oss to... hjemmet vårt... alt vi har jobbet for... :) på veggen :) Uten at en trenger hundre rammer rundt forbi. Jeg liker jo ikke for mye ting. Så en sånn plakat er GENIAL! kostet ikke mye heller 319 kr. :)
 
 
Jeg bestilte også små magneter som kan pryde ventilator-listen vår :) blir fine og pynte til til 17 mai og de!! :) En kan bestille bilder i flere str derfra og. Jeg kommer i alle fall til å bruke de igjenn :)
 
 
Og mens vi snakker om 17 mai.... i går bestilte vi nye 17 mai klær til kidsa.... fra Polarn o Pyret!
 
Skal vise dere de når de kommer til uka. SÅ MYE fint!! og til gutta, vendbare skjorter! Genialt!! søler en ketchup på ene siden. Vips, ny side! :)


 
Magneter fra Framkalla, 17 mai sløyfe fra Barnelykke og tversoversløyfer fra Polarn o Pyret. :)
 
I dag er d sååå deilig vær. Dørene står opne og gardinene blafrer i vinden.... deilig VÅR!!!
 

 
I gangen henger også dette fine bildet fra Lovewarriors.

 
Kuleste solbrillene må på i dag ;) Jeg er klar for sommer snart asså!!

 
Du lurer kanskje på hvor alle skoene og jakkene osv videre er?? jo, de er i dette rommet, her har vi 10 store pax skap som vi oppbavarer slikt i. Skal vise dere dette rommet også, men nå.... ut å NYTE sola!
 
-Klems Diana-
 
 
 SPONSET INNLEGG
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)