tirsdag 26. mars 2019

en liten DIY... eller gjenbruk om du vil

Jeg elsker jo gjenbruk og diy's.
 
Men i en travel hverdag så blir det ikke alltid prioritert, men i det siste er jeg blitt flinkere på å prioritere små diys :)
 
Jeg fant denne stygge vasen på brukten i går.... altså egentlig er den jo ikke stygg, men ikke direkte fin, og jeg kan IKKE bruke en vase med grønn kant.... LOL...
 
 
 
Jeg hadde en slant igjenn av Palma fargen til Kalklitir, så jeg brukte den :)
 
 
Ble den ikke vakker??? ååååh.... perfekt matt.... lenge siden jeg har "følt" så sterkt for en interiør-ting.
 
Og stråene oppi vasen er fake strå fra Nille :) jeg betaler ikke 99 pr pampas-strå asså... nei da kjører jeg hele vasen full for en 100 lapp.


Lovet meg selv når pampasen dukket opp at den sku jeg aldri ha.... godt jeg fant en erstatter da :)
 

 
Elsker fasongen og stilen på vasen, og sammen med matt kalklook så kom den virkelig til sitt rette :)
 
Ha en fin kveld alle sammen....
 
Er du havna på påskekjøret?? tenkte jeg skulle vise dere noen småtips i morgen ;)
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)