fredag 22. mars 2019

Kjæreste-foto....

KLISJ KLASJ....
Jeg lovet dere jo at dere skulle få se den vakre naturen på Solastranden fra vi var der på kjæreste tur....
 
På de 24 timene vi var der fikk vi oppleve solnedgang til så tykk tåke at vi knapt så ned til sjøen....
 
Men i de vakre omgivelsen er til og med tåka magisk...
 
 
For å se bildene i full størrelse, trykk på bildet og det kommer opp :)




 
 
Her er hotellet... magisk tåke ikke sant?






 
Det var så magisk og være der....
 
Jeg går faktisk og leker med tanken om å ta eldste sønnen med på surfe kurs på Sola Stranden Hotell... trykk her for å komme til hotellet
 
Jeg har alltid tenkt at surfe kurs er noe en må til Australia for å oppleve liksom.... men neida.... Har du prøvd å surfe?? her har vi ingen erfaringer.... :)
 
I helgen skal vi til Bergen på svømmestevne.... gleder meg til å se sønnen min konkurere... :) har ikke sett han annet enn i bassenget der han trener, så dette blir en ny og forhåpentligvis fin opplevelse :)
 
Ha en fin helg da!!
 
-Klems Diana-
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)