torsdag 4. april 2019

Fru Ulldis :)

Jeg ble kontaktet av 2 kule jenter fra Odda i forrige uke.... de lurte på om ikke jeg ville finne på noen sprell sammen med de for å få spredd the Word om sin nye butikk Fru Ulldis....
 
Og jeg ble så glad jeg, jeg har mangen som tar kontakt med meg om jeg vil sponses eller gjøre oppdrag osv... men jeg har ikke alltid kapasitet i hverdagen til å få gjort ting.... så jeg står over det meste, men disse jentene er de første "lokale" som har spurd meg om hjelp.... og det synes jeg er flott.
 
Så med glede JA!
 
 
Wilma er knallfornøyd med sine nye klær :)
T-skjorte og skjørt fra Wheat med genser under fra Mar Mar.

 
Hårknytebåndet er fra unikdesignnorway

 
Har vi photoshoot så må vi vise skillsa....

 
Og hunden seff ;) lol....

 
Cardigan fra Memini. :)
 
Og i dag når det var så fint vær ute så nyttet jeg og Wilma tiden og tok oss en økt ute ;)
På tide å få bort julepynten og høstløvet fra i fjor :) LOL
 
 
I matchy momandme topper fra MarMar :)
(Buksene våre er fra Kappahl, barneavdelingen og turbanluene har jeg sydd)



 
Og må jo legge til at når vi var i Odda så dryppet det litt på mannen og :)
 
 
Fru Ulldis er en av de FÅ som får lov å selge disse kongekule sløyfene fra "Mormora til Mauritz". Sååå mangen forskjellige design.
 
Wilma plukket ut denne til pappaen sin :)

 
Syns det er dritgøy at alle som kjøper sløyfe fra dette merket får med en bart :) LOL.... Øyvind digge bart!

 
Syns det er dritkult at desse jentene fra Odda tør å hoppa i det og satsa!!
Heldigvis for alle som ikkje bor i Odda så har de nettbutikk og :)
 
 
De har i tillegg til kule barneklær og mannesløyfer masse klær til damer også....
 
Gutane fekk med seg litt frå butikken og, men dei var ikkje heilt motivert for foto.... så det tar vi ein anna dag! glede meg t å visa dåke!
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)