onsdag 3. april 2019

påskeposer :)

Har fått forespørsler om jeg kan vise frem di fine påskeposene jeg viste på instagram-story i forrige uke :)
 
Så ja! selvfølgelig kan jeg det!
 
 
En til hver av kidsa!


 
Se de søte pels-rompene da!! fnis....

Hårbåndet er fra Unik design og en kan kjøpe direkte fra de eller i Odda hos Fru Ulldis
 
 
Jeg kom over påskeposene på facebook selv... helt tilfeldig, og jeg synes de var såååå søte!
 
Er ikke mange kronene jeg har brukt på påskestæsj oppgjennom årene så disse til 150 kr pr stk.... med navn! OH YES!
 
Det er eit samboerpar som lager de og selger.
 
Så om du vil kjøpe de så må du finne @helgesentonje på Instagram eller på facebook heter hun Tonje Helgesen. :) så flink! og kreativ..... sånne mennesker digger jeg!!
 
Stå på flinke folk!!
 
-Klems Diana-
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)