tirsdag 2. juli 2019

maritimt uten det blå

Jeg liker veldig godt den maritime stilen, men jeg liker ikke det blå. Har egentlig aldri gjort det, synes det er veldig fint hos andre, men får det ikke til selv.
 
Så jeg ville lage eit maritimt bord hjemme.
 
Syns det ble kjempefint med beige, brune og hvite detaljer jeg.
 
Inneholder sponsede produkter.
 
Glass fra Hadeland Glassverk.

 
Jeg brukte en skjærefjøl formet som en fisk som jeg satte all pynten på, den og stråene er fra Nille. Brune flasker fra Clas Olsson.
Disse lysestakene vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten, tror jeg bruker de i hver eneste styling :) tror de kosta 5 kr på jotex på salg i fjor... :)


Servietter og pyntesjøstjerner fra Nille.
 
Ikke ofte jeg viser bilder fra kjøkkenet vårt, delvis fordi det aldri er ryddig og også fordi jeg sjeldent dekker bord og sånn. Kommer liksom ikke på å gjøre det så ofte. Før gjorde jeg det mye, syns jo det er kjempe gøy, men kommer liksom ikke på det i hverdagen.
 
Så dette var gøy!

 
Bordet er fra bruktbutikk, den gamle stolen fikk jeg av mamma, den gjennomsiktige plast stolen er fra kartell og de 2 andre.... hm... usikker.... Lampen er også kjøpt brukt.
 
Veggfargen heter Rustic Pink og er fra Jotun. Den har faktisk vart lenge her hos oss nå. En farge jeg kan leve med.... jeg trives som vanlig best i hvitt.
 
Vi leker fakstisk sommer her.... maritime bord og blomsterkranser i regn...
 
 
Må innrømme at vi gleder oss til vi skal til Sørlandet, denne sommeren er skral...
 
Wilma i fineste jakken sin kjøpt hos Fru Ulldis, besøk de HER
De har kjempe salg nå... så sjekk innom nettbutikken deres.
 
Ha en fin fin kveld fine folk. Vi har overnattingsgjester og skal nok se en fin film....
 
-Klems Diana-
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)