mandag 25. mai 2020

Blogg comeback :)

Lenge siden sist jeg har blogget. Men er på an igjenn nå :) 
Syns ofte ikke jeg får ut det samme på Instagram som her. Her kan jeg forklare nøyere enn på insta der det ofte bare er en tekst og eit bilde :) 

Har i corona tidene gjort en del prosjekter hjemme :) 

Diy-speil


Gjenbruk av gamle stoler :) ble flett nye med Teddy stoff på :) 

  
Bordet laga jeg av en stor lampeskjerm og en marmorplate


Make up rom til meg og Wilma. Kappet eit gammelt bord i to :) 
Genial måte å lage konsollbord, pult, sminkebord osv på! :) 


Og til sist :) har laget meg en kjøkkenøy/bar i utestua! Den ble såååå kul!!! 
Laget av en gammel benk som skulle kastes og litt restematerialer :) 



I morgen kommer det noe nytt i utestua og cant wait to show you! Både her og på insta!! Og vet dere?? Familien ousdal er på tik tok også :) 
Og YouTube ;) bare søk DianaOusdal begge steder så kommer vi opp :) 

Sees snart igjenn da! 

Klems Diana :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)