søndag 11. august 2019

SKOLESTART!

 
*inneholder sponsede produkter*
 
Jeg er vanligvis dritseint ute med alt her i verden.... er det noe som skjer om 1 uke, ja da er det jo lenge til så da tar vi det når det nermer seg.
 
Men jeg tok kidsa på shopping på Nille, så kunne de få velge seg akkurat det de ville selv til skolestart, faktisk over en uke før tida! gratulerer til meg!
 
Her har vi 3 mennesker med 3 helt ulike stiler.
 
Marcus:
 
Han er glam-typen vår. Elsker alt som glitrer og er i gull...
 
Luksus som han kaller det!!
(minner meg på at jeg må vise dere rommet hans, som han har innredet HELT selv!)
 
 
Alt er i gull.... og for første gang! kalkulator, usikker på om den er lov å ha med på skolen da!


 
Han er skikkelig fornøyd med utstyret og enn så lenger ligger det i utstillingsskapet hans, der han har alle de tingene som betyr ekstra mye for han.

 
Anton:
 
Jeg bare.... hallo Anton? er dette alt??
 
 
Bok med LÅS! og nøkler.... STAS!
og en penn formet som en skrue...
 
Må le av han, kan velge hva han vil og ender opp med 2 ting :)

 
Anton er fremedeles en veldig leken type og bryr seg ikke om pene ting... de må vere KULE!
 
Wilma:
 
Ja hva kan man si??
 
 
Dette er jenta som kan shopping.
hun måtte ha bok, 2 penner, merkelapper, bokbind, merketag til skolesekken, binderser, selvsagt litt pynt til rommet sitt....

 
Tema! HAVFRUE! SEFF!! og bling.... glitter og stas! i søte pasteller..


 
Girls will be Girls :)
 
Mammaen gjorde også noen litt mer praktiske valg, som nye sett med fargeblyanter, gråblyant, viskelær og sånne ting....
 
Nå skal jeg se over skolesekkene om de er i ok stand siden i fjor!
 
Er du klar??
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)