tirsdag 7. april 2015

Dreamcatcher

Drømmefangere til salgs!


 
Håndlagede av meg. Alle er knytt og limt i alle overganger slik at de tåler mye. Alle er laget av drivved fra ferskvann og er naturlig eldet i fargen. Så noen er gråere mens noen er mer trefargede.
 
Ingen er like, så dersom du ser en du liker, så skriv til meg på dianajoh82@hotmail.com
Jeg sletter bildene etter hvert så drømmefangeren er solgt.




 
SE NYERE INNLEGG!


 
 
 
 
Kikk innom instagrammen min for å se flere drømmefangere. @dianaousdal

frakt vil komme i tillegg dersom det trengs, men de er veldig lette, så det blir ikke store summen. Mail meg, så sjekker jeg.

Sjekk innom snart igjenn.... nye veggdekorer kommer snart!
 
 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)