lørdag 25. april 2015

PARTY-STYLIST??

Er du i gang med planlegging av en fest??
Bryllup, bursdag, konfirmasjon, babyshower, feiring av firma?? Hva som helst??
 
Enten du bor i Kvinnherad eller ellers i landet så er du velkommen til å ta kontakt!
 
Jeg er klar for å veilede deg til å få den perfekte festen! Enten du vil ha "ferdig-pakke" eller trenger hjelp og ideer til "gjør det selv"'prosjekter. :)
 
Jeg har knytt mangen kontakter og her har jeg stylet med Chevron produktene til en av dem. Bbpropshop har de flotteste produktene til bryllup og fest!
 
Sjekk ut:
 
 





 
 
Ta gjerne kontakt på tlf 95800844 eller mail dianajoh82@hotmail.com
for mer info :)
 
 


3 kommentarer:

  1. Applaus Diana!
    Du er RÅ :)

    SvarSlett
  2. Kreativ og flink:)))))) stå på

    SvarSlett
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)