mandag 28. desember 2015

4 ÅR i romjula!!

I dag er det 4 år siden jeg startet å blogge....
 
Blogginga har gått opp å ned.... instagram har tatt litt over i perioder, men så har blogge lysten vert der igjenn... :)
 
Men slik er det jo med alt her i livet.... fra dag en har jeg stortrives med blogg, selv om det i begynnelsen var litt opp å ned for jeg ble så opptatt av følgere og antall sidevisninger osv.... Nå driter jeg i det, og blogger for min egen del og for å vise de som gidder å se og lese bloggen min....
 
Jeg har oppnådd MYE med bloggen min....
 
Jeg har utviklet meg, har min egen stil som jeg er stolt over, men mest av alt er jeg glad for det miljøet jeg har kommet inn i. Eit inkluderende interiør-miljø, der de fleste forstår viktigheten mellom en sort og en mørkegrå vase.... hahahaaa....
 
Jeg stortrives som blogger, selv om jeg i perioder har både slettet blogg og insta, det går opp og ned men d er jo som med alt annet her i livet :)
 
Nå skulle jeg egentlig vist en.... se hva jeg har oppnådd de siste årene-bilder men.... jeg orker ikke lete gjennom bilder i dag... er helt ør i hodet av hele jula... :)
 
Så viser heller noen nye stue-bilder som jeg knipset i dag.... :) romjula er her og jeg har fått ut en del av det røde.... nå er det tilbake til de normale fargene her hos oss... jeg elsker jul og den dype røde, men blir liksom litt nok etter hvert :)
 






 
 
Tror juletreet får stå til over nyttår i år.... :) det er sååå fint!!
 
Når hiver du jula ut??
 
-Klems Diana-
 


3 kommentarer:

  1. Hei
    Veldig fine bilder av juletre, og en flott stue. Jeg kaster ut jula så fort hverdagen er her igjen, for da er jeg liksom litt lei.
    Ønsker deg en fortsatt fin jul. Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Hej et smukt hjem du har og helt sikkert skal juletræet få lov til at stå så fint som det er, rigtig godt nytår kommer til med at følge dig her på dit blogg. Hilsen Diana

    SvarSlett
  3. Som jeg skulle skrevet det selv :)
    Jeg har vært litt frem og tilbake med bloggingen jeg og, særlig etter at insta kom, men jeg liker godt å blogge, og nå, som jeg driter i sidevisninger, kommentarer og følgere, så er det mye koseligere :) Jeg ser jo at folk er innom, så da er det vel noen som leser og ser bildene :))

    Jula ja, jeg elsker førjulstiden, å bygge opp mot selveste julaften, det er så kos :) Men nå er det nok, som om ballongen sprakk liksom, hehe - nå skal nisser og rødt bort - så kaller vi det andre for vinterpynt :)) Treet får stå til 1 januar - da er det uuuut!
    D må jeg ha bort alt, starte på nytt - blanke ark :)

    Ha en fin fin kveld, fine du, jeg er veldig glad for at du blogger!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)