tirsdag 1. desember 2015

Give Away!

Desember er måneden for å glede noen man setter pris på :)
 
Og jeg velger og tror at fine Ms.Hay setter pris på meg!!
 
Jeg var nemlig såååå freidig å hintet innpå om hun ikke kunne lage en variant av kortet sitt som plakat.... JUST FOR ME!! siden den ikke fantes som plakat.... Etter noen dager kom den HÆRLIGE HollyJollyChristmas- plakaten i postkassa mi!!!
Snakk om snill dame og koselig forjulspresang!!
 
 
 
DET BESTE er at hun har produsert opp eit begrenset opplag av denne plakaten, så du har også muligheten til å få tak i en! :)
 
Sving innom på Instagrammen min så kan du vere med å vinne!!!!
 
Vinneren trekkes allerede på fredag, så ver kjapp!! :) (dersom du ikke er så heldig å vinne så er den noen få for salg inne på nettsiden hennes)
 


 
Digger printene hennes i gull også!! :)
 
Stikk innom MS.HAY ved å tykke her :)
 
Ps. Hun har fri frakt denne uken!
 
Lykke til da!!
 
-Klems Diana-
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)