tirsdag 1. desember 2015

Endelig DESEMBER!!

Endelig desember og jeg kunne da frem julepynten vår! ÅH!
Det er så gøy! Kommer sikkert til å endre deg ca 24 ganger MINST for desember er over!
 
Men her kommer bilder fra vår julestue :)
 

 
 
De røde julegardinene har fått komme opp også. Etterhvert som vi nermer oss jul mer og mer så kommer det frem mer nips naps og nisser og sånt. Bor jo faktisk barn her også... :) Har "bare" 4 esker jeg ikke har funnet frem enda :) LOL....


 
Måtte lage meg en julebil :) de er sååå fine de som en kan få kjøpt, men fant ut at jeg heller bare laget en av en bil jeg fikk av pappa og eit juletre jeg fikk av mamma.... :) koselig? :)
 
 
 
Ha en fin fin kveld verden!!!
 
Her blir det kose-kveld.... :) mannen kom hjem med en pose sjokolade og sa gratulerer med dagen... jeg bare!? HÆÆ?!
Hadde visst glemt 9-år-siden-vi-møtte-hverandre-dagen... ops.... :) fnis!
 
-Klems Diana-
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så flott julestue. Gleder meg til å se alle forandringene:)

    SvarSlett
  2. Hvor har du kjøpt bordet ditt? Synes det er då fint! ��

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)