søndag 20. desember 2015

stoler... øh... livet???

Jeg har letet etter slike eero Saarinen stoler på nettet råååålenge..... de nye koster 14 600 kr pr stk hos møbelhuset i Stavanger.... hjelpes....
 
Så når jeg fant 6 stk til spott-pris ble jeg dritglad.... helt til jeg fikk de hjem.... de var skikkelig gule å fæle, men etter en runde i garasjen ble de i hvert fall fine og hvite, eit par av de var ødelagte og ikke brukendes, men jeg fikk i alle fall halvparten av pengene igjenn da!! :)
 
 
 
Denne måneden har vert skikkelig trasig egentlig.... jeg pleier å glede meg til jul og kose meg i jula... men i år er det som om noe henger over meg, jeg kommer ikke i gang med noe... ingen julekaker er bakt, ingen julepresanger er kjøpt, jeg sover altfor mye.... :( har kjent på dette en stund nå. Men oppi det tunge så har jeg i alle fall mestret å gå på alle julefestene med ungene og juleavsluttninger. Jeg har nå gått i terapi i 2 mnd.... det hjelper... jeg utfordrer meg, men det sliter veldig på kreftene.... så sånne vanlige ting er tunge...
 
Men oppi alt tok jeg etter mange runder med meg selv på meg julegave innsamling til fattige barn. For 3 året på rad, Marcus synes dette er veldig stas og jeg ser jo at behovet er der.... men det ble nok mye mer krevende enn jeg egentlig tåler... men nå er det snart over... bare overlevering og levering i Bergen på Robin Hood Huset igjenn.... og bergens turen tar mamma og pappa for meg....
 
Jadda... Mangen tanker.... men poenget....!!!!
 
jeg har hatt lite tid til hus og hjem og føler at jula har latt vente på seg, men nå er det jo bare dager igjenn... og i dag når jeg våknet (kl 12.30 :/ ) så var jeg og Øyvind alene her og da tok jeg med en runde å skubba all driten i eit hjørne og tok bilder..... jeg blir glad når jeg ser hvor fint vi har det :) hahaaa... veldig fint på bilder!! :)
 
 
 
Så her er bilder fra vårt jule kjøkken :) og litt fra veggen inn mot kjøkkenet.... elsker at vi ikke har det som alle andre... :)
 
 
 
Ang kjøkkenet så er d under litt oppussing, jeg har fjerna litt overskap å sånn, så nå står det der med huller i veggen og en halv list.... :) men men, shit au... :)
 
Får se om ikke jeg letner i januar....
 
Gru-gleder meg til jul.... holder kreftene?? klarer jeg snu??
 
Skulle bli eit innlegg om stoler, men ble visst litt ymse her....
 
Mye som surrer rundt om dagen.... diagnosen agorafobi-me er satt....
 
Ikke ofte jeg opner med opp på bloggen om disse tingene.... men trengte vel kanskje bare å tømme meg i dag?? og håper at ved å vere ærlig å vise sannheten så er det lettere for andre å se på mental helse som noe vanlig.... ikke noe som er skummelt eller farlig.... normalisere galskapen...
 
 

 
ha en fortsatt fin førjulstid :)
 
-Klems Diana-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)