søndag 13. desember 2015

Nye sko!!

Husker du når du var liten og fikk nye sko?? De ble kjøpt i goood tid på forhånd, men de fikk ikke brukes FØR den store julefesten, 17 mai eller en annen stor begivenhet??? de skulle jo se fine og nye ut til anledningen!!
 
Skoene sto der å glitret :) endelig i dag kom dagen.... Marcus fikk bruke sine nye Bisgaard sko! :)
Han skulle på julefest alene!
 
Da måtte jeg jo frem med kamera!!
 
KULE ikke sant???
 


 
Ha en fortsatt fin søndag!! Jeg baker lussekatter og ungene er ute å koser seg :)
deilig vær.....
 
kom akkurat på at jeg ikke har begynt med julepresangene enda.... ikke bakt heller... auch.... er du godt i gang??
 
Klems Diana


1 kommentar:

  1. Føler det slik enda jeg, når jeg har nye sko! :))
    Elsker sko:)

    Disse var knallkule, så skjønner godt at han er fornøyd!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)