lørdag 30. januar 2016

black....

Joda.... sort har vert i motebildet noen år nå.... jeg har hatt sorte vegger før, sort pipe, sorte ting, så forsvinner det sorte igjenn.... d skjer ofte når sommeren kommer...
 
Men syns det ble veldig kult med den halvmalte sorte veggen i stua, og når noe forandres så baller det ofte på seg, så nå fikk bordene mine gjennomgå... :) LOL... så de ble sorte også... syns det ble stilig.... jeg liker at stua vår har attitude!
 

 
Har lagt eit giga sebra teppe oppi sofaen siden den har blitt spydd på i uka.... haha... glad for avtagbare trekk kan en si!!!!
Teppet er kjøpt hos www.gliiz.no
 
Det er sånt tykt quiltet. Har en plan og at det skal inn på senga vår, men enn så lenge så likte jeg det her :) 


 
Kult med sorte bord ja!!! Og se fiiiiineste skåla fra www.finstil.no Elsker denne rare octopusen... :) har lyst på den til vanlig kronelys også nå.... fnis... men får holde med denne ene :) er egentlig en skål, men kul m kubbelys i :)
 
 

 
favorittstolen :)


 
Og her borte står tv-skapet litt på skrå i eit hjørne :) så... koselig men alikevel åpent :)
Det minste bordet har jeg laget en tegning av etter inspirasjon fra johnatan adlers bord. Så har Are Bjørnebøle laget det i tre til meg. Er eit år siden det ble laget og jeg er sååååå fornøyd. Anbefaler han om du trenger å få noe laget til hjemmet ditt. Han er knallflink.
 
ha en finfin lørdag. :) plutselig tilbake :)
 
-Klems Diana-
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)