mandag 18. januar 2016

Eko-mod... en drøm!!

I sommer støpte vi en plate ute i hagen som skal bygges utestue på.
 
Har lenge letet etter noe å ha oppå plata, av og til er i veldig greit å kjøpe ferdigvare. Her vi bor kan høst stormene ta skikkelig på og vi trenger noe skikkelig, forrige utestue prosjektet vårt for med vinden... :) huff....
 
Jeg og min gode blogge-venninne Manuela Hardy snakket som vi alltid gjør på facebook, så kom jeg innpå dette utestue prosjektet mitt. Hun kunne vise meg deres siste prosjekter på jobben hennes.
 
 
IDYLL??
 
 
Jeg bare DIGGER disse hyttene.... og drømmen om den perfekte utestua ble plutselig en drøm om det perfekte lille huset til bestefar i hagen vår :) Det hadde vert koselig det! :)
 
Eko-mod er moderne moduler, tegnet av de selv, som settes sammen til hytter, boliger, hagestuer ol. De fokuserer på naturlige materialer, god design, funksjonalitet samtidig som de skal holde prisene på et fornuftig nivå.
 
 
Men tilbake til utestua.... kuuuul eller???
 
 
 
 
Gratulerer til Eko-mod med lansering av nye nettsider og prosjekt!!! Gleder meg til å følge med videre og få se mer!!!
Denne utestua ligger i hvert fall høyt på min ønskeliste!!!
 
Besøk eko-mod og se flere prosjekter HER
 
Ha en fin fin kveld bloggevenner!! :)
 
-Klems Diana-
 
sponset innlegg
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)