mandag 21. mars 2016

Egg-diy

Jeg digger påskepynt, men nå er jeg jo litt redd for farger så jeg og Wilma malte og dekorerte noen litt "kjipe" dekor egg fra bunnpris :)
 








 
 
 
Vi malte noen med kalkmaling og noen med sort maling, som vi limte på perlehøns fjær på :)
Skal vise de kalkfargede også.... de ble som betong :)
 
Slik var de før :)
 
 
Fine ikke sant?? :)
 
Tips. Stikk de på en grillpinne mens du maler, og sett de i eit glass til tørking.
Når de er tørre drypper du lim i hullet, knyt en liten tråd med en knute på og bruk grill pinnen til å stikke tråden inni egget. Så har du eit fint oppheng. :)
 
as easy as that :)
 
Greit med slike enkle diys ikke sant?? :)
 
Fått spørsmål om hvor en kan få kjøpt bandasje gips til gips eggene vi lagde.... apoteket :) ellers så har de på cc hobby og panduro. :)
 
Fin ny uke til dere :)
 
-Klems Diana-
 


2 kommentarer:

  1. Så fine de ble :)
    Koselig med påskeverksted, det savner jeg nå som jeg har ungdommer i hus...

    Ha en fin påske Diana, håper formen er fin :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)