søndag 20. mars 2016

Påske-egg :)

hver eneste påske lager jeg de samme gips eggene... :) de er så dekorative! Noen år har jeg laget dem med badeballer, men i år hadde jeg ikke en tilgjengelig så i år ble det små ballonger :)
 
Små fine gips egg :)
 
 
Syns de ble kjempe koselige med eit lite gult kubbelys inni :)


 
Heldige meg som fikk disse fine skårne påskeliljene av min snille venninne i forgårs.... :)


 
Påske stemning.... lunt koselig og gult :)

 
 
Det gøye i år er at Wilma er med på lagingen, hun elsker å lage ting. Og disse gips eggene er hun kjempe stolt over :) så gøy med noen å lage sammen med :) Gutta har ikke akkurat samme interessene... ;)
 
Lager du gips egg??? :)
 
Blås opp en ballong, klipp opp små remser av gips bandasje og klistre utenpå. La stå over natten.... vips!
 
Ha en fin fin søndag :)
 
-Klems Diana-
 
 


1 kommentar:

  1. Hei
    Jeg har også laget gispsegg, og det var enklere enn jeg hadde trodd. Kjempe gøy, og jeg kommer til å lage flere.
    Kjempe flotte bilder, og egget ditt ble fint med gult lys i.
    Ønsker deg en fin påske. Vivi

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)