onsdag 9. mars 2016

KunstPlakat....

Første gangen jeg så bildene til ParadiscoProductions ble jeg helt.... wow!!! såååå edgy!!! Noe helt annet en ALT ANNET! digger ting med attitude!!!! og det skal litt til for å "fange" meg. :)
 
Jeg har fått deres plakat "Genesis" på veggen min :)
 
Den er MYE i seg selv og ble eit kunstverk uten like, med Diana twist inni den store gullrammen jeg kjøpte brukt på finn.no i fjor. :)
 
Nytt + gammelt + eclectic.... ooooh... love it!!
 



 
kult??? se Genesis og andre kule kunstbilder HER
 
Så må dere få noen closeup av magnolia kvisten som står på bordet :)
 
de er såååå vakre!!
 


 
Ha en fortsatt fin uke da :) jeg er litt på felgen etter helgas photoshoot.... tar meg alltid vann over hodet.... men så blir jeg så glad når jeg først får tilbud om å vere med på noe... men så.... vet jeg egentlig at jeg ikke bør fordi jeg ikke er klar enda, så får jeg helt angst og i helga måtte mamma trø til å vere med meg på shooten.... Diana 5 år lissom.... :/
så nå er jeg igjenn  svimmel og uvel.... ekkelt... men jeg vet jo hvorfor det kommer, så det eneste som funker er jo at jeg holder meg i ro og gjør fint lite i noen dager. Da er det godt å ha en svigerfar som er her å hjelper til, så nå står fersk torsk på kok :) mmmm....
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)