søndag 10. april 2016

en SUNNere Brownie!

I dag hadde jeg først besøk av @johnsbaking (mitt kjære søskenbarn som er helt rååå på mat, følg han gjerne på ig).
Og i kveld kommer mamma og pappa på besøk til oss med middag.... nyttårs-kalkun... haha... Marcus som har bestemt middagen :)
 
Da måtte jo jeg svinge i gang en kake da, litt snæcks til lunsj og dessert til i kveld. :)
 
 
Sunn Brownie kake som smaker helt utrolig hærlig. Og den er faktisk laget av masse svisker, valnøtter.... deilig....
Er ikke sjans til å smake at den er laget av noe annet enn sjokolade... søt og god. :) akkurat d passer meg perfekt.

 
Ungene digga den, og vi spiste den sammen med appelsin is. Nam....

 
Jeg synes at kaken ble litt tynn så neste gang vil jeg prøve å lage den i mindre form og heller steke den litt lengre :)
 
 

 
Såååå koselig nå som vårblomstene er på vei :) geniale og bruke som kakepynt :)

 
Spiselige blomster er gøy!
 
Oppskriften er fra Elin på Krem.no som selvsagt hadde sunnere alternativer til kake når som jeg har begynt eit nytt å sunnere liv....
Fnis... får se hvor lenge det varer.... :)
 
Prøv oppskriften til Elin ved å trykke HER
 
-Klems Diana-
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)