søndag 26. juni 2016

NY stue og eit tilbud til mine lesere

I går kom bloggelysten som en bølge skyllende over meg, og jeg tok frem kamera og begynte å style rundt i stua....
 
Etter en laaang interiør pause var det godt og komme i gang igjenn.
 
Alt fotoutstyret mitt har jeg trygt liggende i fotobaggen min :) Den er sååååå romslig og god!! Og kul! :) den er delt opp inni i små rom med borrelås som en lett kan løsne og flytte rommene slik at de passer deg og ditt behov. I tilegg er det god plass til Laptop og ladere osv....
 
 
 


Her ligger alt utstyret godt beskyttet :)



 
Jeg har letet lenge etter en fin og god fotobag så kom jeg i snakk med Jeanette og hun fortalte om deres fotobagger så jeg ville prøve den ut. Knall fornøyd! :) Og veldig fornøyd med at den ser fin ut, lite kult å se ut som en turist liksom... LOL... 

 
Har du lyst på din egen fotobag????
 
Ja da kan du ved å bruke rabattkode DIANA få 10 % på din egen fotobag hos www.fotobaggen.no
 
De er eneste forhandler av Genesis-baggen i Norge så løp å kjøp :)
 
MEN!!! nå skulle jeg ikke bare fortelle om fotobaggen.... hahaaa...
 
Jeg skulle vise dere "nye" stua vår :)
 
Den sorte veggen er gone... :) deilig å få det fint å lyst nå så det er sommer :)
 


 
I mangel på store grønne planter så gikk jeg ut i hagen og skar ned eit par svære greiner ;) passa jo fint som dekor det :) Og de står i mangen dager dersom du er flink å vanne :)



 
Blomster fra hagen ;)

 
Er sååååå dritfornøyd med hvordan det ser ut hos oss nå.... hohooo.... deilig og lyst :)
 
Pleier du å kjenne suget mot det lyse også om sommeren???
 
-Klems Diana-
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Den fotobaggen ser flott ut. Har lenge vert på jakt etter noko nytt. Har hatt min gamle sidan eg var 15, så da e absoultt på tide med ei oppdatering.

    Syns stova var blitt kjempeflott!

    SvarSlett
  2. Synes du er rå flink. Hvor henter du selv inspirasjon fra? Det lurer jeg på? Ha en fin kveld. Mvh Veronica

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)