søndag 16. oktober 2016

halloween i fjor!

Da er det snart DEN tiden av året! Min favoritt-"høytid"....
 
Så legger her ut bilder av halloween feiringen her hos oss i fjor.
 
Vi har alltid stoooor halloween feiring. :) og inviterer våre beste venner til fest, middagen består alltid av "heksegryte" (som er gryterett).
 







 
Sprayet greiner i sort, syns det ble kult og ga litt creepy stemning.

 
Korset klippet jeg ut i vanlig papir og spraylakkerte det sort.













 
kjørte litt gotisk stil i fjor.
Og elsker den burgunder fargen... :)
 
Skal legge ut bilder av året før også.... da var det oransje og litt mer høst stemning...... ;)
 
Har ikke planlagt årets fest enda.... men når jeg roter frem halloween tingene i år så kommer nok inspirasjonen :)
 
6 året vi har fest i år.... GØY!
 
Feirer du???
 
Neida!! bloggen er ikke lagt ned.... jeg tusler da innom i ny og ne... ;)
 
-Klems Diana-
 
 
 
 


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)