søndag 27. januar 2019

Nye stolar.. øhhhh... Wilma!

I dag skulle jeg ta noen nye bilder av stolene mine... men sklei litt ut.... :)
 
Og er det rart da?? se så vakker hun er... :)
lille skuespilleren min....
 
Overraska!
 
 
Lei seg....

 
Sinna....

 
Glad...

 
Tenkende...


Ide....! :)

 
Søteste Wilmaen min.... kjolen kommer fra MeMini og jeg kjøpte den på Retro på Husnes.. kupp ;)
100 kroner for en hel pose med klær :)
 
Men tilbake til barstolene da....!
 
De er sååå kule og endret hele uttrykket på kjøkkenet.
 
Du kan selv velge farge på understell og stolputen... min heter chocolate, perfekt brunfarge....
 


 
Se så fin farge... endelig kan jeg bare feie over stolene med en fille... ganske lei av å vaske på stoltrekk.... så deilig med skinn :)


 
Koppen er en del av eit sett på 12 så pappa fant på søpla.... gratis... love it!!

 
Stolene er fra svenske By Crea
Gå inn å lag din egen stol.... trykk inn Norge og du får lett opp frakt. Toll kommer i tilegg.
 
 
I dag går det i husrydding her..... at d kan hope seg opp så fort!!
God søndag til deg!!
 
-Klems Diana-
 
 
 


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)