torsdag 31. januar 2019

Soverommet vårt!

Så gøy å legge ut bilder på bloggen igjenn.. og så hyggelig at så mangen leser!
 
Jeg har endret litt på soverommet i det siste...
 
Dro inn en gammel hageport som jeg brukte som sengegavl. Øyvind sitt jakttrofe på veggen og en gammel lampe kjøpt på loppemarked for mangen år siden.
 
 
 
Letet etter lamper som matchet taklampen, og de fant jeg hos anouska
Jeg følger de på instagram og de deler så mye fin inspirasjon!!
 

 
Syns det er kult å matche stiler ;)
 
 
Sånn her har vi det hver morgen hos oss... hahaaa..... kremt.. i alle fall på bilder ;)


 
 
Jeg digger stilen på rommet nå.... luftig men koselig....
 
Her tenkte jeg å tilbringe litt tid i dag.... har nemlig vert våken med en kar i natt som spydde over hele sengen og gulvet sitt... GØY!
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)