søndag 17. mars 2019

Dekket bord! :)

Jøsses.... kan ikke huske sist jeg tok meg tid til å dekke eit bord sånn til hverdags. Jul og sånn ja.... men en helt vanlig søndag :)
 
Var gøy å vere litt vår-kreativ :)
 
 
Vi har ikke eget spisebord i stua lengre, så vi bruker DIY-øya til alle måltider :)



 
Jeg dekket med glassene mine fra hadeland glassverk, de er så fine og heter Capri.... og nå når jeg kikket inn på hjemme siden deres så jeg at de har -30% på disse glassene nå. :) (ikke betalt for å si dette)



 
Tallerkenene er vintage (de brune) og de hvite er de fine spire tallerkenene mine fra Porsgrund porselen.

 
Jeg syns det vakreste er å bruke naturen i dekkinger. En får en så lun å koselig stemning. Jeg bruker heller pinner og blader enn en masse dyre roser osv.


Lysestakene og linserviettene er fra Jotex
og om jeg ikke husker helt feil så er serviettringene fra ellos.

 
Jeg hadde god til tid dekking mens Øyvind kokte pinnekjøtt til oss. :) så deilig!!!
 
Liker du å dekke bord?? :)
 
legger vel linker til de tingene jeg har lagt ved
 
 
-inneholder sponset innhold-
 
Klems Diana


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)