onsdag 13. mars 2019

VÅR!

I dag var det så fint ute og jeg hadde ikke energi til å lage middag, så vi bestemte oss for å ta middagen ute :)
 
 
Er vi ikke fine i matchende outfits?? ;) bestemor har strikka strikke jakke og hue til oss :)
 

 
De gule koppene på rista er jo bare helt geniale.... jeg er ikke noe frilufts menneske, så jeg ante jo ikke at en kopp som kunne brukes direkte på bålet fantes.... hahaa....
De er så fine i tillegg.... nå ønsker jeg med matchende liten gryte til kakao til barna :)
 
Du kan sjekke ut adventure-serien hos Honeyoak HER
 
Og når jeg først har sendt dere innom Honeyoak.... sjekk DONUTWALLene.... SÅ SKJØNNE!
 




 
Er det ikke rart hvordan eit par kopper kan inspirere til å ta en masse bilder???
 
Og denne klumpen da!!!
 
 
Er han ikke vakker??
 
Akkurat når vi var ferdige med middagen gikk sola ned.... så det var tipp topp timing! skikkelig smak av vår! Vi vil ha flere slike dager!!
 
 
-Klems Diana-
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)