onsdag 3. april 2019

Anton sitt rom :)

Jeg og Anton satt å så på bilder på nettet av barnerom her om dagen og jeg foreslo forskjellige ting.... til svar fikk jeg.... MAMMA!! jeg er ikke 2 ÅR lengre lissom....
 
Så....
 
I går kveld satt vi på hobbyrommet vårt på loftet og tegnet å malte litt, da kom jeg på at... sånn fin veggdekor må en da vel kunne lage selv??
 

 
En pakke med wall stickers koster 600 kr :/ og det gidder jeg ikke asså!! i hvert fall ikke når planen er å male veggene og veggdekoren må av snart anyway!
 
Anton ble dritfornøyd med luftballongene og regnbuen jeg laget selv :)
 
Skyehyllene er fra Nille :)
 
 
Det er også kurven på gulvet :) jeg "broderte" inn lin tassles av opprevne lin servietter ;)
For å gjøre den litt mer spennende og få inn litt mer av det brune/oransje i interiøret :)
 
De stripete boksene fant jeg på bruktbutikken i forrige uke :)


 
Før Anton gikk på skolen i dag fikk jeg grei beskjed om at legoen skulle IKKE ryddes bort....
Han klikka i går når jeg hadde rydda rommet hans fordi jeg hadde jo laget rot i hans orden :)
 
 
Om dere synes kvaliteten på bildene mine er dårlige.... TRYKK PÅ bildet.... da kommer det opp i stor størrelse ;)
 
Ha en fin dag godtfolk....
 
Jeg kjenner at jeg har litt klump i magen for tiden, er ferdig på arbeidsavklaring på bruktbutikken jeg har trivdes så godt på.... det har vert så godt for meg... og blir lei meg av bare å vere hjemme...
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)