mandag 1. april 2019

Wilmas rom

Ja her gjelder det å smi mens jærnet er varmt.
Wilma er syk så i går ryddet jeg rommet hennes. :)
 
Og i dag i eit strålende solskinn så bestemte jeg meg for å ta bilder. :)
 
Veldig vanskelig å ta bilder i motlys men here they are ;)

 
 
 
Wilma har fått ny sengehimmel. Så skjønn og hun elsker å ligge inni den...
Den er fra Nille :) om jeg ikke tar helt feil så er den på halv pris nå :) 
 
 
 
pompomsene som henger på sengehimmelen og vimplene er også fra nille. :)
 
Stoff sløyfene i lin og velur har jeg sydd selv. :)
 

 
 
 
Sydde også disse vingene....

 
Velur pute :)

 
Og en liten sky :)
 
 
Dream Makrameen... og de søte kaninene under er også fra Nille. :)
Litt snik påskepynting :)

 
Koffertene har jeg kjøpt på Pillie på Tonstad :) er alltid innom hos dem når vi er i Sirdal :)

 
Velur puffen er gammel og den har jeg trekt i samme velur stoffet som jeg har brukt overalt annet, den grønne velur stolen er fra knag, eldgammel :) og sommerfuglene i messing og er fra loppis. De kjøpte Wilma helt selv. :) Sengen er kjøpt brukt på nettet. Tavlen og taklampen er kjøpt på Retro butikken på Husnes. :)
 
Så vi har stort sett brukte ting men noe nytt må en jo ha innimellom :)
 
Sist jeg viste bilder fra rommet til Wilma spurde MANGEN om hvor hjerte hylla var fra. Den kjøpte mamma på Nille for mangen år siden. Jeg har malt den med kalklitir sin antique rose :) Veggene er malt med en blanding av celadon prima og palma (4/1 del ev hver).
 
 
Jeg venter på noen nye bilder til rommet også. Gleder meg veldig til å motta de :)
 
Hva syns dere??
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)